Recenze (6)
Nebezpečná rychlost 2: Zásah (1997)
Když jsem byl dítě, tak jsem film miloval, ale s postupem času se z toho stala tuctovka. 2 hvězdy z nostalgie.
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší čertí pohádka, výborné herecké výkony doplněné chytlavou hudbou. Nelze nic vytknout.
V pasti (2018)
Velký boom okolo tohoto filmu, je pro mě nepochopitelný. Ani zdaleka jsem nedokázal udržet pozornost, o napětí se nedá mluvit, o strachu už vůbec ne! Za mě 2 hvězdy, kvůli zajímavému nápadu, který by zasloužil lepší zpracování.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Od filmu jsem nic nečekal a můžu říct, že jsem se náramně bavil. Film střídá zábavné pasáže s trapnými, ale kontrast mezi hercem a postavou, kdy vzdělaný člověk zahraje takovýho idiota neskutečným způsobem je umění. 5 hvězdiček, protože jsem se u taneční scény válel smíchy.
Sám doma 3 (1997)
Jako malej jsem tenhle film miloval. Pokud někdo čeká, že ho to v dospělosti zaujme tak je pouze naivní. Pro děti je film určitě dobrý. Za mě 100%.
Něco jako komedie (2010)
Film o lidech, kteří mají své problémy a všichni kdo ho viděli, tak se určitě s nějakým problémem ztotožnili. Pro mě to byla příjemná podívaná a odnesl jsem si nějaké to moudro do budoucna. DOPORUČUJI