Recenze (56)
Hanebný pancharti (2009)
kaleme na historii chceme pořadnou melu ... Tarantino se vytáhl ... bylo nebylo v nacisty okupovane francii ..
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Shawshank mužu pořad dokola nejlepší film z vězenskeho prostředí ... skvělý Tim Robbins 20 let kutá kladívkem a ynáší hlínu na dvůr ... jo jo trpělivost přináší ovoce a pomsta je sladká .. 100%
Frajer Luke (1967)
Tohle je Paul Newman v nejlepší roli .. a ten jeho usměv .. cool hand luke
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
no .. tohle mě moc nenadtchlo ..oba herce mám rád ale tohle byla taková .. plíva
Forrest Gump (1994)
Zemeckis je Zemeckis a Forest je asi nejlepší film vůbec
Prvních 100 (2014) (seriál)
tak takovou parádu bych od CW nečekal .. skvěle .
Zrození Planety opic (2011)
Cesare do toho !
Úsvit planety opic (2014)
co na to říct .. wau wau wau po prvim díle jsem se těšil a rozhodně nejsem zklamaný ba naopak ..
Planeta opic (1968)
NAPROSTÁ ŠPIČKA SCI-FI a to je to z roku 68 ... skvělý Charlton Heston přistává na planetě kde vládnou opice a lidi jsou jako zvěř .. na konci filmu zjištuje že planeta je vlastně země a on byl ve vesmiru dele než čekal ..
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
a já myslím že neumřeli :) to prostě nejde .. tenhle film nemá žádnou ani tu nejmenší chybu 100%