Recenze (101)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Každý díl byl v podstatě na jedno brdo (jako u spousty dalších seriálů), ale hodnotím celkový dojem, který ve mě seriál za ta léta neustálého opakování na Nově zanechal.
13. komnata (2006) (seriál)
Příjemně zajímavý seriál, který se nesnaží přinést bulvární novinky, ale vykresluje pravdivá fakta ze života známých osobností. Někdy je možná příliš ukecaný, ale to k tomu tak nějak patří.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Úžasný seriál, hned se vždycky líp vstávalo :)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Neobyčejně zajímavý seriál, kde každý díl dokáže pobavit i když je z válečného prostředí. Slasti i strasti války jsou podány tak zábavnou formou, že stojí za to vidět každý díl. Alan Alda prostě válí :)
Mr. Bean (1990) (seriál)
Člověk s takovým obličejem musí mít buď permanentně depku a nebo si z toho udělá legraci. A u něj to vyšlo. Ty jeho jedinečné xichty a grimasy jsou nezapomenutelné :)
S čerty nejsou žerty (1984)
Jedna z našich nejlepších pohádek o čertech a pekle. Skvělé herecké výkony hlavně pana Preisse, Heřmánka a Jaroslavy Kretschmerové. Je to jedna z těch pohádek co se nikdy neokouká a vždy příjemně pobaví.
Meet the Medic (2011)
Zábavný kraťas hlavně pro znalce hry, ostatním to moc neřekne.
Vtip za stovku! (2012) (pořad)
Trapnost nad trapnost. Ubohý a trapný Ruda z Ostravy tomu dává korunu ubohosti.
Pro ptáčky (2000)
Škodolibost se nevyplácí :) Kraťasy mají prostě své kouzlo, když mají nápad. Skvělá sranda.
Scratovo dobrodružství (2002)
Fantastický kraťas, skoro lepší jak celý film. Tvůrci si s veverkou krásně vyhráli a nápady nešetřili. Úžasná podívaná od začátku do konce.