Poslední recenze (367)
Fallout (2024) (seriál)
Za mě velká bomba ,jen samozřejmě musí skončit otevřeně,a pak léta čekáte na další série, což jsem vděčnější minisériím, za to,že ten konec mají brzy. Fallout hry znám jenom z vyprávění jednoho kamaráda, takže nemůžu srovnávat,jak toto dílo je věrné hrám. Díky bohu,nestála mě tu genderová diverzita jako v Zaklínači od Netflixu, což je znásilnění jak knížek,tak her. A ve Falloutu vás netrápí,jako u historického fantasy multikulturní postavy , protože v postapokalyptickém světě, někde v budoucnu už je to v pohodě. Skvělej charismatickej Walton Goggins prostě do westernu sedne,jak prdel na hrnec a Lucy s Maximem jsou také velmi dobře zvládnuté postavy, konečně zase ženská hrdinka napsaná normálním člověkem a ne nějakou feministickou pizdou,co by z ní od začátku dělala Supermana.
Maestro (2023)
Nudnej naprosto zbytečnej film.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Výborný seriál,který mě chytil asi až po překousnutí toho,jak pomalé to tempo je, ale díky tomu je koukání na tento klenot realistický. Na seriál se dívám znovu po druhé celý, snad tam zase najdu více věcí a náznaků, kterých jsem si před tím nevšiml.
Poslední deníček (1)
Kdo jsem?
Eeeeh.......no.....