Recenze (103)
Rabbits (2002)
K tomuto filmu len pár slov. Chorý, nudný, divný, kto toto preboha vydrží pozerať 50 minut. FUJ
Spadla z nebe (1978) (seriál)
Nevydarený komunistický Stranger Things :D
Insidious (2010)
Nechápem tak vysoké hodnotenie. Zase som naletel a videl ďalšiu prehnane vysoko hodnotenu sračku