Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Film par excellence!!! Neskutečná záležitost a westernová klasika časem zrající jako ta nejlepší whisky. Kulervoucí scény a skvost filmařského umění. Tady je i 5* málo. Srdeční záležitost...
Terminátor (1984)
Válka Roseových (1989)
Mlčení jehňátek (1991)
Thelma a Louise (1991)
Volný pád (1993)
Leon (1994)
Opětovné shlédnutí mě stále utvrzuje v tom, že tenhle film je moje srdeční záležitost... Luc Besson a Jean Reno ve vrcholné formě. A Natalie Portman byla už tehdy nepřehlédnutelná. Film, který mě asi nikdy neomrzí. A moje doporučení: máte-li tu možnost, dejte přednost originálnímu znění - ten rozdíl je neporovnatelný.
Sedm (1995)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Jedna z mých nejoblíbenějších romantických záležitostí vůbec! I když je to tentokrát docela jiná romantika než jsme zvyklí. Na první pohled možná trochu chladná a odtažitější, ale na ten druhý hřejivá, citlivá, s velkým srdcem a duší. Ústřední dvojice Jim Carrey a Kate Winslet jsou tady přímo famózní! Doporučuji shlédnout vícekrát. Jeden z filmů co napodruhé chutná ještě lépe.