Recenze (300)
Železný orel 3 (1992)
No šlo to...
Italský hřebec (1970)
Sračka se Stallonem v hl.roli.
Peklo ve městě (2001)
K.O.
Marci X (2003)
Nic moc ale Kudrow a Wayans jsou mí oblíbenci.
Trávníkář 2: Odvrácená strana vesmíru (1996)
Tohle byl vtip, že???!
Klíček (2009)
Nemastné a neslané.
Another Gay Movie 2: divoká jízda (2008)
Ani na to koukat nebudu! Nejsem proti gayům, ale proti buznám ve filmu JO!!!!!!!!!!!!!!
Smrtící temnota (2005)
Hodně zbytečný film.
Syndikát smrti (2005)
Lamas je spíše LAMA!
Mladý dračí ninja 2 (1994)
Bože můj...to byl HNUS!