Recenze (300)
Fuck Me (2000)
Fuck you!
Clementine (2004)
tohle jde mimo mě...fujjj
Karate tiger 8: Nejlepší z nejlepších 4 - Bez varování (1998)
Už dost tigrů kteří umí karete!
Karate tiger 6: Nejlepší z nejlepších 2 (1993)
Vůbec nenadchlo...
Karate tiger 5: Nejlepší z nejlepších (1989)
Nenadchlo....
Karate tiger 4: Král kickboxerů (1990)
Akce opravdu dobrá! 3 a půl hvězdy!
Karate tiger 3: Pokrevní bratři (1990)
Slabší, ale ještě koukatelné.
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
Tenhle díl se mi ještě dost líbil.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Moc hezká vzpomínka za záporného JCVD! Vždy vyhraje nostalgie. 3 a půl hvězdy!
Americký ninja 5 (1993)
Už docela zklamání...