Recenze (300)
Tango a Cash (1989)
Vždy když si tento film pustím - skvěle se bavím! Tato dvojka (Stallone a Russell) se povedla!
Do útoku (1987)
Opět z nostalgie 4* :-)
Kobra (1986)
Cobra se mi docela líbila.
Noční dravci (1981)
Je to už déle co jsem to viděl, ale vím že mě tam nic moc nezaujalo.
Návrat k vítězství (1981)
Pro mě srdeční záležitost.
Rocky V (1990)
Toto je nejslabší díl celé série, ale proto ho nezavrhnu.
Rocky III (1982)
Můj druhý nejoblíbenější díl.
Rocky (1976)
Celou sérii hodnotím jako 5*
Rocky II (1979)
Já beru celou sérii jako 5*
Rocky IV (1985)
Tento díl jsem nejvíce žral...