Recenze (247)
Forrest Gump (1994)
Je to môj najobľúbenejší film. Pozerám sa na to keď som doma a mám chrípku, pozerám sa na to cez upršané jesenné nedele, pozerám sa na to na štedrý deň. Na Forresta Gumpa sa pozerám zdravý aj chorý, v časoch dobrých i zlých. (pozn. autora: prebrané a upravené z How I met your mother :-)
Mravenec Z (1998)
Jednoznačne môj najobľúbenejší animák, ktorý v žiadnom prípade nie je (len) pre deti. Napríklad vojna mravcov a jej koniec nie je zrejme nič pre detského diváka. Super humor, animácia, príbeh, hudba a proste všetko je na tomto filme super :)
Podfu(c)k (2000)
Hneď pri prvom stretnutí sa stal Podfu(c)k jedným z mojich naobľúbenejších filmov. A tak to zostalo aj po mnohých ďalších zhliadnutiach, či už s dabingom, alebo v originále. Podfu(c)k spĺňa všetko, čo musí kvalitný film obsahovať: vypointovaný scenár, poriadny príbeh, skvelú a atmosféru dotvárajúcu hudbu, brilantnú kameru, neprehrávajúcich hercov a režiséra plného nápadov. Mimochodom, je to jeden z mála filmov, ktorý odporúčam vidieť so slovenským dabingom. Korunu mu nasadzuje najmä nezabudnuteľná hláška v slovenskom podaní: "Tak a sme v piči!"
Přátelé (1994) (seriál)
Piatu hviezdičku pravdepodobne pridám, keď Priateľov uvidím v originále. Napriek slušnému dabingu ich nedokážem doceniť.
Pearl Harbor (2001)
A mne tu ten americký patrionizmus a sentimentalita absolútne neprekáža. Je to síce nefalšovaný mainstreamovský komerčný film, ale ja ho mám naozaj rád. Či už za veľkolepé akčné scény, alebo dojímavý príbeh o dvoch najlepších kamarátoch a jednej peknej sestričke.
Critters 4 (1992)
Prečo musela takto skončiť klasika môjho detstva? Malo to skončiť po tretej časti...
Critters (1986)
Jednoducho klasika môjho detstva, film pri ktorom som sa bál a bavil, dodnes mám kompletnú sériu týchto filmov (len škoda že kvalita sa stráca a v štvrtej časti dokonca úplne pominie).