Oblíbené seriály (9)
Šingeki no kjodžin (2013)
Nejlepší anime seriál - 100%
Černobyl (2019)
Trochu jsem Černobyl ignoroval, už ten hype hážu za hlavu. Avšak tohle je opravdu masterpiece!
Domek z karet (2013)
Po sedmi shlédnutých epizodách musím dát plný počet hvězd. Tohle se mi se seriálem nikdy nestalo. Skvělá "špinavá" atmosféra, skvělý scénář a ďábelský Kevin Spacey - fakt smekám. Líbí se mi i ty dialogy, které Underwood zasvědcuje diváky do prostředí. Druhá řada je snad ještě lepší. UŽ CHCI VIDĚT TŘETÍ!!! Nejlepší seriál 100%!
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014)
Akame ga kill! (2014)
Příjemné překvapení u kterého jsem zpočátku nebyl tak odvařenej, ale postupem času jsem to hltal víc a víc. Až se z toho stala droga.
Taková moderní rodinka (2009)
Darling in the Franxx (2018)
Taboo (2017)
Dexter (2006)
Co dodat.....jeden z nejlepších seriálů, které jsem viděl. Michael C.Hall se pro tuto roli narodil. Skvělá závěrečná řada tento nadprůměrný seriál potrhuje!90%