Recenze (4)
Avengers (2012)
Nejvíc jsem se bál že režisér nedokáže vyrovnat síly všech avengers jak superhrdinů tak i "obyč" hrdinů (Black widdow. Hawkey), ale Joss to zopravdu zvládnul bravůrně :D
Skyfall (2012)
Craig sice nedostává nadupaný fáro nebo střílecí pero, i když se o něm mluvilo, nejezdil městem v tanku ale úvod a mocné zakončení mě dostalo :D
Grimm (2011) (seriál)
I když to je slátanina Sherlocka a Supernatural, skoro bez žádné gradace tak, je to dobrej seriál a zaslouží si 4 hvězdy
Sněhurka a lovec (2012)
No jako předělávka Sněhurky je to supr, ale docela to schazujou ty ,,epický " zaběry jako z Pána prstenu. Takže, i když to nerad dělám tak jenom 3 hvězdy :)