Recenze (29)
Skeleton Man (2004) (TV film)
Pokus o vykradení Predátora :-) Dobrý tak kolem 2. ráno pro novu cinemu
Všude dobře, proč být doma (2009)
Krásnej soundtrack, skvělej John Krasinski
Prorok (2009)
čekal jsem ještě o trošku víc. 150 min. možná zbytečně film rozvláční. Trošku asi uškodilo snímku, že jsem viděl o pár dní dříve
Paranormal Activity (2007)
V rámci daného žánru 5*. Moc nerozumím těm slbším hodnocením tady, ale řekl bych, že velká část lidí si pouštěla film doma, tohle je jasný kino. Na monitoru doma by to bylo tak za ***
Klíč (2005)
Za závěrečnou pointu filmu 4 *
Let vetřelce (1991)
Mně se film líbil. Asi jsem trochu ovlivněn tím, že jsem četl nejdřív knížku (Let intruderu), která je výborná, ale film nebyl podle mě rozhodně zklamáním. Držel se striktně knižní předlohy a to kvituju. 70%
13: hra smrti (2006)
Zajímavá úvaha na téma lidské morálky. Aneb jak si člověk dokáže postupně snižovat hranice, kam je až ochoten zajít. Důležitá je hlavně ta postupnost...
Úsvit mrtvých (2004)
80% Nejlepší zoombie filmek. Kdo je má rád, neměl by si nechat ujít.
Deník mrtvých (2007)
Myslel jsem, že se budu trošku bát, ale bohužel. Nabízí se srobnání s Rec, ale to bylo o úroveň výš.
Ráže .45 (2006)
nejstupidnější hodnocení - pshimi. Jinak film nic moc...Milla je sice pěkná, ale dřív, než před půlnocí se tenhle film nevejde do programový nabídky ani Markýzy.