Recenze (7)
Zvuk hluku (2010)
Svěží, lehké, vtipné, "nenásilné". Byla jsem nadšena.
Tři zlaté vlasy děda Vševěda (1963)
Krásně expresivně hororový film, který tak úplně není pohádkou pro děti (vidět ho v dětství, rozhodně by nepatřil k mým oblíbeným). Vizuálně připomíná "Kabinet doktora Caligariho" a "Shining".
Tip a Tap (1971) (seriál)
Dobrou noc, strýčku Fido. Dobrou noc, děti. Nezapomenutelné.
Přátelé (1994) (seriál)
Můžu vidět kdykoli. Zase a znova.
Mamma Mia! (2008)
Neskutečný kýč. Neskutečná hovadina. Neskutečný úlet. Ale: svým způsobem mě to bavilo.
Prázdniny v Římě (1953)
Rozkošné. Dojemné. Krásná Audrey. Charismatický Gregory. Rozkošné.
Requiem za sen (2000)
Dokonalý rytmus. Výborná hudba. Stísněnost všudypřítomná. Směřování nevyhnutelné.