Oblíbené seriály (10)
Mr. Bean (1990)
Simpsonovi (1989)
Ajťáci (2006)
První tři série byly bomba, poslední už trochu vázla. Neskutečný seriál, řezal jsem se smíchy od začátku do konce:oD A žeru Katherine - být tam jiná ženská, byl by zážitek ze seriálu o poznání chudší.
Teorie velkého třesku (2007)
Oggy a škodíci (1998)
To je tak něco úchylnýho a trhlýho, až se člověk musí smát od začátku do konce...
Řím (2005)
Hannibal (2013)
Velice zajímavý seriál, jen je nutné překousnout 2-3 nezáživnější epizodky, pak seriál konečně nabere především díky požitkářskému estétovi Hannibalovi alá M. Mikkelsenovi obrátky a zastaví se až u finále druhé řady, které jsem si tak nějak přál :o)