Recenze (62)
Legenda o sovích strážcích (2010)
Vizualne dokonaly ale zbytek klasickej prumer.
Zabijáci lesbických upírek (2009)
This looks like some kind of medieval gay bar :))
Vítej doma (2008)
Jedno velky WTF??!!
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Klasickej letni blockbuster, sice trochu preplacanej ale jinak pohodova zabava.
Po stopách zabijáka (2007)
Kdyby tam nehral ten kedluben a bylo tam vic krokodyla misto vojaku tak by to bylo este mnohem lepsi.
10 000 př. n. l. (2008)
Hodne hloupej film ale bavil jsem se slusne.
Hitman (2007)
Cela scena u Udreho je uplne skvela a celkove hudba je hodne dobra. No a ten posledni zaber na strese je uplne dokonalej.
Vlastní pravidla (2007)
Kdyby to bylo tak o 20 minut kratsi tak by to mohly bejt aji 4*
Desatero (2007)
A nejlepsi je Liar Rhino.
Světla páteční noci (2004)
Styl rezie Petera Berga mam rad ale tohle bylo mozna az moc zbesily (kamera porad litala ze strany na stranu a hlavne porad nekam zoomovala) takze me to ze zacatku celkem vadilo a po obsahove strance standartni sportovni drama.