Recenze (8)
Zkus mě rozesmát (2011)
Zkusili mě rozesmát, naprosto bez úspěchu... Vlastně nechápu, proč jsem se to rozhodla dokoukat až do konce, a hlavně proč v tom hrála Nicole Kidman. Dvě záhady, které zůstanou zahaleny tajemstvím.
Jsem zvědavá modře (1968)
Mám moc ráda bizár. Mám moc ráda i tenhle film! A to možná i radši než jeho žlutou variantu...
Podivnější než ráj (1984)
Stranger Than Paradise jsem viděla poprvé, když mi bylo úplně čerstvejch čtrnáct... To byla nehorázná chyba, kvůli které tak dlouho okupoval můj osobní žebříček tzv. "wtf" filmů. Setkání po jedenácti letech bylo částečně nostaligické, objasňující a velice radostné. Dočasně jsem ho dokonce zařadila na první místo místní desítky, abych mu vynahradila pomluvy a urážky, kterými byl z mé strany neprávem pošpiněn.
Juloratoriet (1996)
S knihou se to - dle očekávání - nedá vůbec srovnat... K dispozici je i v českém překladu, tak než ztrácet čas s velice průměrným filmem je lepší si přečíst dost nadprůměrný příběh.
Elling (2001)
Ale knize se to beztak nevyrovná. Neznáte-li: Ingvar Ambjørnsen: Elling. Pokrevní bratři. V roce 2006 vydalo nakladatelství Doplněk.
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Brutální Nikita...já Ti to odpouštím, ale už to víckrát nedělej, ano?
Waterloo po česku (2002)
A teď si s Tebou, milý diváku, vytřeme zadnici a Ty nám za to ještě zaplatíš...
Sedmá pečeť (1957)
Villkoret är att jag får leva så länge jag står dig emot. Spelar jag dig matt, friar du mig...