Poslední recenze (15)
Bod obnovy (2023)
Tvůrci se pustili do neprobádaných vod českého scifi, super. Vizualizace futuristických budov super. Jinak je to jen klasická, ukecaná, česká detektivka co se bere strašně vážně a dějově je to prostě nuda. Až na budíček s obnovou a budovama, přelepenou Octavkou a jinými detaily tam není futuristického nic. Žádný pořádný nápad.. Prostě převlečená, klasická a nudná česká detektivka..
Matrix Resurrections (2021)
Po tolika letech od legendární trilogie mi povyskočilo obočí zvědavostí když jsem se dozvěděl o novém dílů. Kaenu Reeves je zárukou kvality, ale tady to bohužel neplatilo. Rozhodně to byla víc parodie na Matrix než pokračování úspěšného snímku. I když přivřu obě oči a totálně vymažu jakékoli zklamání z očekávání tak i přesto musím říct že film je kejda laciného děje, dementního vtipkování a rychlokvašková záležitost bez pořádného propracovaní. Čistě jen udělat tuctovej akčňák přiživující se na slavném jménu.
Není čas zemřít (2021)
Za mě nejméně povedená Bondovka s Danielem. Počkám si na druhý dojem, jestli někdy prijde chuť znovu přelouskat skoro 3h sentimentu. Rozhodně to nebyla klasicka Bondovka ale spíš jakejsi románek s občasnou akcí. Záporná postava skoro nebyla vidět a Remi neměl šanci si pořádně zahrát. Nevim co autor zamýšlel, ale mě film rozhodně zklamal. Snad nový Bond přinese opět to co vsichni očekáváme.