Recenze (188)
Mechanický pomeranč (1971)
Násilí odhaleno na kost.
Volavka (2002)
Film s velikým přesahem, u kterého se Američané zase neubránili a sprostě ho ukradli. Ale že tím zlodějem bude zrovna Scorcesse by málo kdo uvěřil...a tak proč mu nedat pět Oscarů a nenazvat ten remake třeba Skrytá identita?
Skrytá identita (2006)
Vykradená Volavka - která je mimochodem lepší.
Mercury (1998)
Čekal jsem Šestý smysl střižený Rainmanem a nedostal jsem z toho nic.
Armageddon (1998)
Dojemný blockbuster, který mi sednul. Mnoha jiným, podobným se to tak většinou nepodařilo.
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
Pokud někdo neviděl dva francouzské předchůdce, budete se bavit. Jinak je to jen americká kaše toho, co jste už viděli.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Pořád skvělé. Nevím, co se na tom filmu všem nelíbí!
Mlčení jehňátek (1991)
I když jde o filmovou klasiku a ve svém žánru naprostou špičku, pořád mi přijde, že je tenhle film přeceňovaný... Asi na to nekoukám dobovýma očima.
Predátoři (2010)
Taková klasika, až by se některá místa hodila spíše do parodie.
JCVD (2008)
Zpověď akčního hrdiny, která by mohla být určitě lepší. Komorní, festivalový film, jenž znovu dlouho neuvidím (jestli vůbec!).