Recenze (165)
Logan: Wolverine (2017)
Od první scény vás to chytne, dostanete nakládačku, fakování a píčování bez pardonu i nějaký ty slzičky, a i přes to, že jsou tam všichni uplně v prdeli se s tim perou až do úplnýho konce. Takhle si představuju komiksovou adaptaci
Fantastická čtyřka (2015)
Občas se to prostě zvláštně nepovede
Supermensch: The Legend of Shep Gordon (2013)
Velmi povedený dokument o člověku, který ovlivnil snad všechny umělěcké kruhy kolem Hollywoodu.
Godzilla (2014)
Hahahahahahahahaahaaaa. Je to vlastne buh!
Knights of Badassdom (2013)
zmatená sračka, která nudí. Ale Summer Glau! .)
After Porn Ends (2012)
Dokument o konečné štaci pornoherců a pornohereček. Je tam jasně vidět, co to s lidma dělá a kde to může skončit. Někoho to pěkně semele (Randy West působí pěkně vyhasle), další se s tím umí vyrovnat (John Leslie). Stojí za zkouknutí.
Millerovi na tripu (2013)
Na podzimni depku pohodova komedie, jednoducha, ale pobavi. Vyborny jsou bloopers hned pred titulkama.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Úplně z toho stříká testosteron a pot a olej a hrne se to dopředu jako TANK! A neni to ani moc vypatlaný. Pěkná popkornová zábavička.
Pot a krev (2013)
Haha, Bay mile prekvapil. Testosteron a demence strika, chlapci si naramne uzivaji sve herecke party a vy se bavite s sibalskym wtf?! v pozadi.
Pád Bílého domu (2013)
Haha, vyborna komedie ,jo vlastne to neni komedie. Mike to nejdriv posral, pak se jako nahodou dostane na misto cinu, nasledne tam vsechny slusne zmasi. V zaverecne objimacce s prezidentem uz mi chybela jen libacka. A ty krasne herecke vykony ostatnich matadoru, Morgane, Angelo, Roberte?! :)