Poslední recenze (74)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Po skvělé jedničce jsem měl za to že Avengers je schopné utáhnout všechny dějové linie jednotlivých postav. Ve druhém díle však jejich neustálé střídání působí spíše chaoticky a díky tomu kvalita filmu v průběhu děje značně kolísá. Pomalu ale jistě se celá tahle komiksová šaráda rozmazávající podobné ploty s těžce nevkusnou stopáží žene do záhuby.
Thor: Temný svět (2013)
Druhý Thor je pro mě trochu zklamáním, velké očekávání po jedničce nebylo naplněno nejspíš kvůli pomalému rozjezdu celého příběhu, který výrazně nabere na obrátkách až s příchodem Lokiho. Temní elfové působili až příliš digitálně a filmu neprospěly ani slabší pokusy o vtip. Na Thora bych do kina už znova nešel, ale v ostatních marvelovských filmech jako vedlejší postavu si ho určitě nenechám ujít.
Millerovi na tripu (2013)
Skvělá komedie se spoustou funny moments a vtipů. Nápad s karavanem je sice už ohraný, ale očividně z toho lze stále něco vyždímat. Velký plus za Aniston, nechápu jak může stále vypadat tak dobře.