Recenze (72)
A-Team: Poslední mise (2010)
Akčný :)
Pevné pouto (2009)
Konečne ten nudný film skončil...
District 9 (2009)
Dúfam že bude aj pokračovanie :)
Úkryt (2002)
Mohlo to byť aj lepšie...
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Keby ta lúpež vyšla tak ako bola plánovaná, tak to mohol byť kľudne **** film :)
Hranice ovládání (2009)
Absolútne zbytočný a nezaujímavý film s 99% zbytočných a nezaujímavých scén ako sa Isaach De Bankolé prechádza po meste, pije kávu alebo pozerá obrazy. Najtragickejší film čo som kedy videl.
Rychlí a zběsilí (2009)
Po dvoch slabších častiach konečne niečo lepšie, opäť aj s Vin Diselom.
London (2005)
Tento film musel byť natočený asi za deň... Čakal som že sa stane niečo zaujímave ale jedine bolo asi len to ako sa vlasatý Jason na konci pobil :)
Čistá práce (2008)
Dobrá banková lúpež natočená podľa skutočnej udalosti. Jason Statham to zahral tak výborne, že mi tam počas filmu nechýbali ani jeho bojové scény, aj keď aspoň na konci sa jedna objavila :)
2012: Soudný den (2008)
Toto nebol katastroficky ale katastrofálny film. Nechápem jak môže niekto v roku 2008 natočiť takýto film.