Recenze (798)
Páni kluci (1975)
Jeden z nejoblíbenějších filmů mého dětství. Paní Janžurová a pan Somr rozehráli svůj komediální koncert. Pan Augusta trošku v pozadí, ale určitě taky nezapomenutelný.
Válečná generace - Eine andere Zeit (2013) (epizoda)
Skvělé uvedení do děje.
Válečná generace (2013) (seriál)
Výborně natočeno. Je potřeba si uvědomit, a tahle série to ukazuje v úplné nahotě, že ne žádní neurčití nacisti/fašisti, jak se rádo říká, ale běžní Němci bojovali a dělali ta zvěrstva. A to jen proto, že pustili k vládě populistického psychopata. Pak už neměli moc na výběr. Z toho bychom se měli poučit.
Antebellum (2020)
3. část řekne vše. Za mě moc zajímavý film. Dobrá režie i scénář. Myslím, že i zdejší hodnocení ukazuje, že rasizmus ve společnosti prostě je. Film si tak nízké hodnocení nezaslouží. Osobně nesnáším rasizmus jak proti černým ze strany bílých, tak ani černý rasizmus proti bílým nebo třeba růžových proti modrým.
Ochránce - Andílek (2021) (epizoda)
Issová je excelentní herečka. Z celého seriálu ale čiší hrozná beznaděj. A Vaculík mi připadá jako kariérista, který v zájmu zachování místa překlápí názory podle politiků. Prostě asi tak, jak to ve skutečnosti je.
Zvíře (1977)
Jeden z nejlepších filmů Belmonda a navíc s nejhezčí ženou světa filmu Raquel Welsh.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Jedna z nejlepších zfilmovaných kriminálních trilogií vůbec. Skvělá atmosféra, skvělé herecké výkony, dobrá kamera, ale hlavně úžasné chytlavý příběh.
Divoké historky (2014)
Překvapivě dobré.
Děda, postrach rodiny (2020)
Velmi příjemná rodinná komedie, kterou můžu vidět i vícekrát (zatím 4x). Úžasný je hvězdný výběr herců o jejichž kvalitách není pochyb, ale tady je navíc vidět, že je ta práce bavila a dohromady tvořili jednu velkou bavící se partu.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Skvělý film. Takhle dobře jsem s manželkou pobavil naposledy na Ženy v běhu. Skvělý soundtrack, perfektní aranžmá starých fláků. Perfektní obsazení. O Hartlovi ještě uslyšíme.