Recenze (27)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Najlepší špionážny seriál, aký som zatiaľ videl. Po tretej sérii som mal obavy, ako to bude fungovať bez Damiana, ale Claire Danes je skvelá.
Perníkový táta (2008) (seriál)
HUSTÉ! Asi by som tiež dal aj 6 hviezdičiek, ale nemám rád hlavného hrdinu.
Domek z karet (2013) (seriál)
Po prvej sérii som nadšený. Kevin Spacey dokazuje svoje herecké kvality a spolu s Robin Wright tvoria dokonalú dvojicu, ktorú spája predovšetkým túžba po moci. Je fascinujúce, ako dokonale si dokáže pripraviť svoje špinavé ťahy, aby dosiahol svoj cieľ. Kariéristická mrcha v podaní Kate Mara je veľmi presvedčivá. Séria mohla byť o niečo kratšia a nie tak totálne prejablkovaná, inak nemá chybu. 1. séria 100%, 2. 100%, 3. 90%, 4. 80%
Extrémní předsudek (1987)
Nick Nolte ako drsný texaský ranger a Powers Boothe ako narkobarón sú vcelku presvedčiví, menej už Michael Ironside v svojej role záporáka. Dobre sa na to díva, až na ten schématický happy-end v závere.
Noc patří nám (2007)
Pekná kriminálka! Presvedčivý výkon Joaquina Phoenixa, u mňa sa dostáva do prvej hereckej ligy, Mendeska by stála za hriech, Duvall klasicky výborný, Wahlberg skôr do počtu. Hustá atmosféra, hlavne scéna pri príchode do drogového domu. Keď ruský sprievodca a po ňom Phoenix miznú v tme pri vstupe do miestnosti, akoby vchádzali do pekelnej brány. Chvíľami silno patetické, ale inak cool a ešte o kúsok lepšie ako Departed.
Mistr (2012)
Joaquin Phoenix a Philip Seymour Hoffman by mali svoje herecké majstrovstvo predvádzať v lepšom filme. Nie že by bol úplne slabý, sú tu zaujímavé scény a momenty na zamyslenie, ale ako celok vyšumí do stratena.
Láska (2012)
Smutné, bolestivé, až drsne realistické, ale zároveň milé, ľudské a hrejivé. Takýto býva niekedy koniec života a dá sa zniesť len vďaka vzájomnej láske, úcte a oddanosti. Takáto je ozajstná láska v dobrom i v zlom, Silný filmový zážitok, precízna réžia a herecké výkony. Zvláštne je, že film je o učiteľoch hudby, hudba zaznieva v niektorých scénach ale inak je bez hudobného doprovodu, ktorý by aj tak asi pôsobil rušivo.
3 (2010)
Ešte stále váham či je toto umenie alebo úchylná nemecká prasačina zabalená v obale intelektuálnych drístov. Neviem sa rozhodnúť. Toto som od Tykwera nečakal.
Na dřeň (2012)
Sklamanie. Celý film som čakal na niečo silné, strhujúce, dojímavé, dych vyrážajúce,,...ale neprišlo to. Herecké výkony ústrednej dvojice dobré, filmové triky perfektné, ale myšlienka nejako vyšumela do stratena. Škoda.
Pí a jeho život (2012)
Po audiovizuálnej stránke naozaj dokonalé, nádherné zábery a úžasné animácie, ktoré vyzerajú ako živé. Škoda toho zdĺhavého začiatku a hlúpeho konca, kde nábožensky ladený duchovný príbeh prechádza do disneyovskej rozprávky.