Oblíbené filmy (10)
Kdopak by se vlka bál (2008)
Mary a Max (2009)
Podle mě to je den z nejoriginálnějších filmů, jaký jsem kdy viděla :) Nedívala jsem se a něj dřív skrz animace, které se mi nelíbí, ale k ději se naprosto hodí. Nedokážu si teď představit, že by mohly mít jiné. Celkově i ten příběh je dobrý, ale je tam dost věcí, které bych nečekala :) Líbil se mi hlavně spolek anononymních žroutů (něco pro mě :D) a tuková víla. Jinak spousta dalších věcí. Jestli nějaký film doporučuji, tak tento :)
Shrek (2001)
Moulin Rouge (2001)
Fantom opery (2004)
Láska nebeská (2003)
Osudový dotek (2004)
Hledá se Nemo (2003)
Pokání (2007)
Počátek (2010)
Ovládací panel