Recenze (11)
Diktátor (1940)
Great Dictator - Great Movie
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Mě osobně neurazil a ani nenadchl. Prostě 3*
Učitel tance (1994)
Pro mě spolu s Šakalými léty nelepší heecký výkon Martina Dejdara.
Neznámý svůdce (2007)
Kdyby alespoň nebylo to finále tak přitažené za vlasy :(
Iluzionista (2006)
Rozhodoval jsem se mezi 3* a 4*, ale po závěru jsem se musel přiklonit ke 4.
Štvanice (1966)
Po trochu zdlouhavém rozjezdu film nabere naprosto nečekané otáčky.
Má mě rád, nemá mě rád (1996)
S nečekaným a zdrcujícím závěrem, který však přijde již asi v polovině filmu :)
Pretty Woman (1990)
Nadstandartní romantický film.
Collateral (2004)
Za poslední dobu je to jeden z mála povedených filmů s Tomem Cruisem.
Sloní muž (1980)
Naprosto perfektně film.Né nadarmo získal 8 nominací na Oscara. Jak již mnozí napsali, jedná se o příběh o odvaze a lidské důstojnosti.