Recenze (335)
10 položek a méně (2006)
Moc krásný příběh o tom, jak jednoduše a lehce navázat přátelství a jak jeden člověk dokáže během jednoho dne změnit život obyčejné, ztrápené a prací znuděné dívky. Pravda, čekala jsem trochu jiný konec, ale tenhle prostě do příběhu zapad líp.
13. komnata - 13. komnata Romana Vaňka (2012) (epizoda)
Nezajímá mě půlhodinové kecání o fleku pod okem. Na Romanu Vaňkovi je spousta jiných a zajímavějších věcí, ale atopický ekzém to fakt není. Mám ráda ten pořad, ale tenhle díl je úplně o ničem. Ne, pardon, je o fleku.
3:15 zemřeš (2005)
Chtěla jsem to vidět už proto, že to mělo být podle skutečných událostí. Bohužel není. Ale i tak si to zaslouží alespoň 60%.
4 Svatby (2012) (pořad)
Čtyři slepice soutěží o to, která má nabubřelejší svatbu. Chápu, že výhra je lákavá, ale asi ani cesta kolem světa by mě nepřinutila ze sebe udělat veřejně pupinu. Ale každej máme priority někde jinde a násoska Gábina je asi jedinej důvod proč na to ta hrstka diváků čumí.
50/50 (2011)
Když film skončil, říkala jsem si, kde sakra jsou ty uslzený scény o kterých tu někteří píšou? Jediná chvilka, která byla citově aktivní byla chvíle před operací, jinak nic (a to jsem veliká cíťa, kterou dojmou i jen ukázky na film). Hlavní hrdina mi dvakrát sympatický nebyl. Jistě, každý se s nemocí vypořádává po svém, ale přeci jen trochu těch pocitů a emocí by nebylo na škodu. Celek jako takový se mi líbí, ale není to nic, co by mě chytilo za srdce, že bych vzdychala blahem. 70% je podle mě akorát.