Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Tento film je proste vynikajúci ohromujúci.
Pan Nikdo (2009)
Jeden z najlepších filmov čo som kedy videl, zo začiatku trošku ťažké na pochopenie, ale inač super film. Super hudba v každý jeden okamžik, proste niečo úžastne.
127 hodin (2010)
Príbeh o Ralstonovy ktorí si užíva život a voľnosť. Ale nakoniec sa mu to vypomsti. Miestami troška prehnane dejovo zaujímavé dojímavé.
Prokletý ostrov (2010)
Veľmi dobrý film so zamotaným dejom nikdy neviete čo je pravda alebo klamstvo. Je to o tom čomu veríte. Vynikajúca atmosféra , prostredie.
Jumper (2008)
Mladý chalan ktorí zisti že ma nadprirodzene schopnosti a začne si užívať. Pekne spracovaný film dobré efekty vynikajúci herec nesmie chýbať klasická romantická zápletka.
Prci, prci, prcičky (1999)
Komédia ako sa patrí so všetkým všade. Poriadny nárez hlavne pre mladších.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Typický dedinsky život ktorí je okorenený častými hádkami, konfliktami ktoré z tohto filmu robia vynikajúcu komédiu, ktorú si rád vždy a znova pozriem.
Pařba ve Vegas (2009)
Vynikajúca komédia poriadna Pařba ako sa patrí.
Kick-Ass (2010)
Mladý Teenager si zmysli že sa stane hrdina a vznikne z toho veľmi dobra komédia, samozrejme najlepšie sú scénky kde sa z neho stáva kick-ass a dostáva co pro to.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Vynikajúci film kde sa jeden inteligentný človek vo vezení dostane cez všetky prekážky a koniec konči prekvapivo šťastne.