Recenze (214)
Pohádka Johna Shockleeho (2017)
Krásný krátkometrážní snímek. John mi připomíná našeho Špeka. Skvělí borci, oba.
Kdybych byla kluk (2017)
Je to děsná blbina, ale bylo to vtipné.
Život je život (2015)
Nasmála jsem se. Je to blbé, ale vtipné. Celá rodinka se vyvedla.
Amazonský kód (2012) (TV film)
Zajímavý, ale pro mě částečně smutně končící dokument...
Říkejte mi Martino (2016) (TV film)
Ráda jsem viděla konečně nějaký dokument o Martině Navrátilové. Snesla by klidně seriál. Ale díky BBC alespoň za tento počin.
Operace Moffat (2016)
Pěkný kratkometrazni snímek, ale myslím, že by si Gwen zasloužila lepší a delší dokument.
Khuda-e-Faring (2013)
Skvělý dokument s obdivuhodnou Dinou Štěrbovou a Víťou Dokoupilem. Klobouk dolů...
Česká filharmonie hraje a hovoří (1973) (pořad)
Úžasný dokument, škoda, že mi uniklo pár dílů, které se nedají koupit na DVD, CD či mp3 (uvítala bych vydaný komplet).
Na konci světa doleva (2004)
Neřekla bych, z uvidím takto kvalitní francouzsko-izraelskou kooprodukci. Vtipný i vážný film z nezvykleho prostředí. Příjemná kamera i casting. Ráda uvidím někdy znovu.
Červená (2017)
Nebude to příliš objektivní, protože Soňu Červenou obdivuji..., ale dokument to byl krásný, krátký, klidný, kulturně i lidsky motivující, ... za superlativy bych měla sem tam nějakou malickou výtku, ale to jen proto, že bych snesla klidně seriál na pokračování včetně ukázek tvorby pana Červeného s komentářem pana Černého ;-). Doporučuji vřele ku zhlédnutí.