Recenze (908)
Hořký měsíc (1992)
Roman Polanski opět v plné palbě. Film je strhující a ihned vás vtáhne. Konec jsem opravdu nečekal.
Hotel Artemis (2018)
Jsem trošku zklamaný, čekal jsem více akce. Jinak nápad dobrý. U pár momentů jsem se i zasmál :-)
How It Ends (2018)
Normálka - lepší jednohubka. Forest nemá Thea rád, protože je s jeho dcerou Samanthou. Dává mu to už od první vteřiny najevo. Pak něco vypukne, nejde všude proud ani telefony a Whitaker s Jamesem se rozhodnou jet pro Samanthu, protože neví, jestli je v pořádku. Cesta je nebezpečná, potěší klišé v novém obalu, které znáte z jiných filmu + konec s pěkným efektem. Potěšilo a neurazilo. Spokojenost.
Hráči (2003)
Zajímavá podívaná, pro mě jednohubka, které jsem dal šanci, kvůli jednomu člověku.
Hrůzná noc 2 (1988)
Velký propad, co se kvality týče! Hlavní pozitivum filmu jsou herci z prvního dílu a sexy hlavní záporačka Julie Carmen. Jinak totální zklamání! Tommyho Lee Wallaceho miluji kvůli TO (1990), ale tady toto.... :-(
Hrůzné sny (1989)
Když vezmu v potaz, že některé hororové série vymyslí podobné a někdy ještě horší návraty, tak toto pendluje někde mezi nimi.
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Srdeční VHS záležitost, která ve mně zanechala hlubokou stopu. Někdy je nejlepší být mrtvý!
Hřbitov domácích zvířátek 2 (1992)
Mary Lambert zvládla i druhý díl, který měl o proti prvnímu dílu více černého humoru. Clancy Brown všechno zabil a to v dobrém slova smyslu. Jeho výkon nadzvedává nahoru! Taktéž moje srdcovečka!
Hříšný tanec (1987)
A KDO MĚ TAK POHLADÍ PODPAŽÍ, ABYCH SE NEPOCHCAL? :-) Ne, je to klasika, romantika s nádhernou hudbou a taneční choreografií. Jennifer Grey a Patrick Swayze jsou úžasní! :-)
Hříšný tanec 2 (2004)
Nechytlo mě to tak jako krásný první díl. Potěší Patrick Swayze, ale už jen jako host.