Recenze (908)
Deník mrtvých (2007)
Opět jsem měl o zábavu postaráno + nová technika. Jo, proč ne? Dalo to jiný náboj.
Halloween (2007)
Zatímco John Carpenter nám naservíroval jeden z nejlepších hororu všech dob, Rob Zombie vzal příběh a přetvořil si ho do svého světa brutality a oplzlých scén. Ukažme co nejvíc násilí a krvavá jatka, ať jsou krvavá. No a já miluji originál, ale i přesto mám slabost pro novou brutálnější verzi. Člověk si může vybrat.
Hannibal - Zrození (2007)
Zrození bylo pro mne hodně dobrým počinem. Předlohu jsem nečetl, hodnotím samotný film a ten mi hodně sedl. Myslím, že společně s Červeným Drakem jsou tak nastejno co se kvality týče. Dozvíme se něco víc o našem lidožroutovi.
Highlander 5 (2007)
Bohužel.
Hory mají oči 2 (2007)
Po výborné jedničce přijde promarněná šance.
Mé druhé já (2007)
Jodie Foster exceluje. Hodně dobré, přesto mi opět k dokonalosti chyběl větší tah na bránu. Po pár letech jsem tomu dal šanci a nelituji. Možná příště opět více docením :-)
Mutant: Probuzení (2007)
Jednička výborná, dvojka zklamání, trojka sračka a nakonec jsem tomuto dílu dal šanci a přesvědčil se o tom sám, že to bude o trochu lepší sračka, než je třetí sračka díl. Omlouvám se, ale některé série by možná nebylo na škodu nechat tak, jak jsou a vymyslet něco úplně nového.
Paranormal Activity (2007)
Po Kruhu (REMAKE) další horor, u kterého mrazilo a po jeho zhlédnutí jsem se bál ještě měsíc po jeho projekci :-) Důkaz toho, že za málo peněz se dá natočit spoustu muziky.
Rozsudek smrti (2007)
Podřezání, zašívání a naštvání donutí Nicka v proměnu, která mu nasadí koule a pořádnou dávku adrenalinu. James Wan dokáže natočit i solidní akční krimi thriller. Cením si nové verze i změnu jména hlavního hrdiny. Kevin Bacon nádhera! Cítil jsem s ním každou bolest na těle a šrám na srdci.
Saw 4 (2007)
Na jednu stranu snaha překvapit a vymyslet něco zajímavého se cení, ale zbytek je jen o jednom.