Recenze (43)
My Little Pony: Equestria Girls (2013)
serial je dokonaly tohle o trochu horsi no :/ **** sem dal jen kvuli tomu ze tam vypadaj jak nejaky anorekticky..
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Totalní debilita lituju ty kteří tam šli
Raubíř Ralf (2012)
Skvělý animák podle videohry
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
myslel sem ze to bude nejlepsi dil ale je to hovadina!!
Kung Fu Panda: Legendy o mazáctví (2011) (seriál)
totalni sracka vsechny postavy vypadaji jinak nez ve filmu
Rango (2011)
animovaný western skvělý nápad
Tintinova dobrodružství (2011)
dobrý animovaný film od Spielberga
Expendables: Postradatelní (2010)
Skvělý film ale je opravdu trochu brutálnější ale jinak super film
Chůva v akci (2010)
Trochu slabší film s Jackiem Chanem
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Nejslabší a nejhorší díl ze všech !!!!