Recenze (175)
Need for Speed (2014)
Jen krátce (víc si to nezaslouží). Kvalitné série her, si takovou sračku na plátně nezasloužilo. Scénář bych napsal za hodinu i po dvou lahvích vína. Aaron Paul má dvá výrazy- svraštěné obočí nebo otevřená pusa. Nesmyslné, předvídatelné, učebnice klišé. Cílová skupina je asi 8-13 let... bohužel
Horší než smrt (2010)
Úplně zbytečný a megatrapný remake skvělé britské komedie? A pro sakra Tyrion Lannister hraje úplně stejnou roli v obou filmech?????? To mi hlava nebere.
In the Blood (2014)
problém mám hlavně s naprosto hloupým scénářem, jinak to bylo dívatelný
Pompeje (2014)
posledních 25 minut jsem se musel vážně jen smát... :-)
Pozdravy ze spermabanky (2013)
Opakovaný vtip už není vtipem, ale jen vykrádačkou skvělého kanadského originálu Starbuck.
Colette (2013)
Českou verzi jsme vypnuli po 5 minutách (katastrofální dabing) a ta anglická? Čekal jsem rozhodně víc... Hryc přežil celý koncetrák s 60kg nadváhy a Colette si stíhala dělat řasy :-(
Oldboy (2013)
Říkal jsem si, že tenhle remake nemá smysl. Po shlédnutí už si to nemyslím. 70%
Letadla (2013)
Podle mě důstojné pokračování Aut, což Auta 2 nebylo...
Osamělý jezdec (2013)
150 minut, kde se kromě dvou akčních scén vůbec nic neděje. Snažil jsem se vypnout a disneyovského Jacka Sparrowa převlečeného za indiána užít, ale nepovedlo se. Za mě propadák roku.
Valentýnský Madagaskar (2013)
Společně s vánočním kraťasem asi nejslabší díl...