Recenze (175)
Krásy divokého Slovenska (2015) (TV film)
Kvalita přibližující se dokumentům BBC o slovenské fauně? To si nechám líbit!
Tylko nie mów nikomu (2019)
Těžké se na to jen dívat, natož něco takového prožít... Pevně doufám, že se postoj církve k pachatelům těchto činů výrazně změní.
Modré uniformy (1970)
Aby se takhle ukazovali vojáci ve westernu z roku 1970 je hodně revoluční a závěrečná scéna je opravdu brutální. Akorát jsem nepochopil, proč se ve filmu mluví o bitvě na Little Bighornu, když se odehrála až dvanáct let po masakru na Sand Creeku.
Zulu (2013)
Trochu jiný konec než v knížce, sem tam změna jmen postav, vynechány největší brutality, ale jinak povedená adaptace na plátno.
Anděl Páně 2 (2016)
Pravděpodobnost, že uvidím film, kde Vica Kerekes neukáže prsa, se blížila pravděpodobnosti, že se v pekle začne hrát lední hokej... a vida- dočkal jsem se....
Neither Wolf Nor Dog (2016)
Další výborný indiánský nezávislý film, ale trochu mi přišlo, že autoři nevěděli, jak ho zakončit... a jako obvykle mám tendence hodnotit filmy, ke kterým dělám titulky, výš
Aluna (2012)
Poselství jasné a srozumitelné, obsah silný, ale filmařina trochu kulhá...
Mladí jezdci (1989) (seriál)
za nostalgii mého náctiletého života...
Dance Me Outside (1994)
Obvykle mám tendence mírně nadhodnocovat filmy, ke kterým dělám titulky, ale tohle možná ten případ :-)
Temný případ (2014) (seriál)
po druhé sérii musím snížit na 4*