Oblíbené seriály (10)
Californication (2007)
Teorie velkého třesku (2007)
Kauzy podle Kate (2011)
Dva a půl chlapa (2003)
Tráva (2005)
Kauzy z Bostonu (2004)
Eli Stone (2008)
Hotýlek (1975)
Město divů (2012)
Trošku mi připomíná L. A. Confidential. Jednoduše všem doporučuji.