Recenze (292)
Trestná lavice (2005)
19.11.22
Vratné lahve (2007)
17.11.22
Asterix v Británii (1986)
5.11.22
Na západní frontě klid (2022)
Odproštěný od autentičnosti a literární předlohy musím říct, že emočně to funguje skvěle. Chápu, že je to i pro širší publikum a musí tam být tyhle věci, ale za mě fungují skvěle a hrůza války je vykreslena do posledního detailu. "Děkujte bohu, že jste se narodili v téhle době".
Rod Draka (2022) (seriál)
První řada je zřejmé taková rozjezdová. Skoky v čase byly celkem nepřehledné, člověk se v postavách ztrácel. Casting starších herců se taky nepodařil. Rodiče vypadají mladší než jejich děti. Jinak to ale kouzlo GoT má, ale zdaleka se neblíží prvním řadám. Taky tam bylo pár nelogičností hodno právě posledních řad předchůdce. Každopádně se na pokračování těším.
Blondýnka (2022)
Depkovní film o depce. Herečka to sice táhne, ale stejně tak se i ten film hrozně táhne. Klidně to mohlo být o hodinu kratší. No a ta neustálá změna vizuálního stylu jakože art nebo co ? Zážitek zajímavý, ale pouze jen průměrný.
Škola základ života (1938)
28.9.2022. Plantážníci jedni. Takové nahlédnutí do doby rychlých šípů. Klasika u které se rád zasměju.
The Beatles: Get Back (2021) (seriál)
Sledovat mistry při práci, při tvorbě největších pecek (od nápadu po finální verzi) a mít i možnost nahlédnout trošku do jejich vztahu ke konci jedné éry, nemůžu ohodnotit míň jak za 5. Je to krásně sestříhané a probrané a těch 8 hodin uteče tak, jak kdybyste tam seděli s něma.
Kingsman: První mise (2021)
Ani s trojkou to neztrácí. I když jednička prostě překonána není. Zasazení příběhu do 1. světové války určitě skvělý nápad. A pohrání se s alternativní historií mě taky bavilo. Závěr obyčejný.
Správní chlapi (2016)
Průměrný příběh, průměrná akce. Ale překvapivě pár fungujících vtípků.