Recenze (35)
Jack Strong (2014)
Dovolím si opsat část komentáře Radka99, protože s tím souhlasím do slova a do písmene. " Bardzo dobre! Tenhle opravdu vynikající a strhující špionážní thriller přesně definuje rozdíl mezi českou a polskou kinematografií, potažmo obecně mezi našimi dvěma národy. My, Češi, nejenže nejsme schopni a neumíme takovýhle film natočit, hlavně asi proto, že v naší národní historii nedisponujeme podobnými příběhy. My se dojímáme nad vlastní zbabělostí při sovětské okupaci v tragikomediích, zatímco Poláci mohou točit vážně míněný film o aktivním odporu. Ono to celé výstižně ilustruje rozdílnost našich národních povah, zatímco Poláci zpívají ve své hymně ,,Ještě Polsko nezhynulo / Dokud ještě žijeme / Co nám cizí moc vzala / Šavlí si zpět vezmeme", my se dojímáme nad krásami své domoviny a o tom, že budeme za vlast bojovat, nepadne ani slovo. Paušálně akceptujeme jen pasivní odpor, prototypem široce akceptovaného národního hrdiny je Jan Palach, kdežto aktivně bojující národní hrdinové, kupříkladu bratři Mašínové a jejich odbojová skupina, jsou Čechy opomíjeni, ostrakizováni a dokonce nenáviděni. Přitom právě jejich příběh (hlavně ta část útěku přes celou tehdejší NDR) by byl nejsilnějším a nejnapínavějším politickým thrillerem celé studené války. " Ještě dodám svoje : češi byli naopak bolševický křiváci s kapitánem Minaříkem a oslavnou písní zmrda Josefa Laufra.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Colin Firth je prostě boží , zbytek filmu je kravina, ta rvačka v kostele mně přišla stupidní, už už jsem chtěl dát jen 1 hvězdičku, ale za hlášku : Když zachráníš svět můžeš mi to udělat do zadku dávám nakonec hvězdy 3 :-). Doufám že bude pokračování, ale s jiným rejžou.
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Tohle pochopí jen ten kdo to zažil. Setmělé ulice, štěkot psů, kaluže, bláto, paneláky, ožralí policajti a Máte občanku ? Dogma 95 v rumunském podání. MASAKR !
MR 73 (2008)
Bůh je zkurvysyn. Jednoho dne ho zabiju. Už tahle jedna z prvních vět filmu dala jasně najevo že to nebude film s hapíkem. A nebyl. Kam se hrabou americký střílečky . Když si vzpomenu jakýho blbečka hrál Daniela Auteuil v http://www.csfd.cz/film/12058-jean-od-floretty/ :-) Dal bych nejraději hvězdiček 666.
Slídil (2014)
Nejdříve jsem to chtěl vypnout protože nesnáším TV zpravodajství právě kvůli honbě za senzací. Ale pak mne to nějak připoutalo a teď TV zpravodajdství nenávídím ještě 100x víc ! Úchylný ale pod kůži skvělý .