Recenze (7)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Film se právem zařadil jako jeden z nejhorších z celé ságy a nenavázal na předcházející děj. Co nefungovalo - Rose, Finn, Poo, kapitán Holdo, stíhací jízda, zabití Gluma, letající Leia, jediem za 2 dny, smrt Luka... škoda, mohl to být lepší film.
T2 Trainspotting (2017)
Typický remake. Okradení jsou tentokrát diváci a 4 protagonisti se smějí. Příběh šitý horkou jehlou, hlavně nezklamat, ani nepřekvapit.
Hon na pačlověky (2016)
Slabý, předvídatelný děj s pár vtípky. Dle hodnocení tady jsem čekal víc.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Pěkná kamera, střih.... Ale Leo si za to Oscara nezaslouží.
Klamné léto '68 (1984)
Poeticky, krasny, vtipny....
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Pěkně natočený film, ale prostě tomu chybí ta myšlenka!
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
2 lupiči, 2sympaťáci. Loupí banky až do osudné chvíle kdy vyloupí na podruhé vlak Union express. Následný úprk před lovci zločinců má symbolizovat úprk před moderní érou, kde pro dva staromódní zločince není již místo. Útěk do nové země a pokus o přizpůsobení se nové době jim nepřináší uspokojení a tak to konči se ctí .......................................