Recenze (330)
Psychiatr - Castle in the Sky (2018) (epizoda)
Já jsem se závěrem velmi spokojen. Po dlouhé době seriál, který si nedělá zadní vrátka pro druhou sérii nějakým výrazným cliffhangerem. Naopak je na postavě Laszla vidět ten hořkosladký závěr. Dopadli jsme sice vraždící monstrum, nicméně se v budoucnu objeví nějaká dalšá monstra.. "and from them we might one day learn what compels a man to do evil."
R jako rodina - Série 3 (2018) (série)
Zatím nejlepší série, skvělý vývoj postav s dávkou humoru a deprese.
Vyřešeno (2018) (pořad)
Jimmyho mám rád, nicméně tento pořad mi vadí hned z několika důvodů. Diváci tleskají každé druhé větě, většina gagů sklouzne do roviny black&white people. Jednotlivé díly jsou dost nevyrovnané. Britským panelovkám se to v žádném případě nevyrovná.
American Horror Story - Den voleb (2017) (epizoda)
Taky už tu uječenou Paulson nemůžete vystát?
Americký vandal (2017) (seriál)
Mockumentary já rád a tohle je velmi povedené.
Atypický (2017) (seriál)
Velmi sympatická série.
BoJack Horseman - Šíp času (2017) (epizoda)
Nejtemnější epizoda.
Dark (2017) (seriál)
To množství postav a dějových linek z toho dělá slušnej chaos. Nejednou jsem si řekl, kdo to kur** je? Avšak hudba a "upršená" atmosféra to posouvají na vyšší level všech mysteriozních seriálů.
Expanze - Monstrum a raketa (2017) (epizoda)
Některé postavy začínají dělat více hloupějších rozhodnutí, dost to shazuje celý seriál. :(
Hra o trůny - Za Zdí (2017) (epizoda)
Tohle má všechno, co bych čekal od béčkovýho fantasy.