Recenze (47)
Pozor, vizita! (1981)
Svým způsobem smutný,ale výkonem Rudolfa Hrušínského neobyčejně příjemný a obohacující snímek.
Osvícení (1980)
Shining nesplnilo mé očekávání.Působí moc chladným dojmem,necítil jsem z něho pravé hororové napětí,až scéna v bludišťi měla švih.Sice stylově precizní,ale musím plně souhlasit s Galadriel,tomu filmu něco chybí..
Sloní muž (1980)
Mimořádně silný film a nezapomenutelný zážitek.
Vetřelec (1979)
Film s nádherně mrazivou atmosférou.Posádka vesmírné lodi Nostromo se ocitne v ohrožení poté,co se na její palubu dostane neznámý organismus.Posádka nejsou žádní superhrdinové,ale obyčejní lidé a strach v labyrintu vesmírné lodi je všudypřítomný.Jeden za základních pilířů Sc-fi.
Vlasy (1979)
Treat Williams a jeho ztvárnění Bergera,to je to,co se mi vybaví při vyslovení Hair.Jeho odhodlání udělat něco pro kamaráda je hrozně sympatické a milé.Skvělé taneční scény,humor a chytlavá hudba fungují na jedničku.Výborné scény- návštěva večírku,následný tanec na stole a závěrečný zlomový okamžik člověk jen tak nevymaže z hlavy.
Warriors (1979)
Mám pro tuhle partičku Válečníků slabost.Svižný příběh,krásně nasnímaný s efektními bitkami.Pošmourné prostředí ulic,metra a postavy,které jsou sympatické.Film si na nic nehraje a má svůj nezaměnitelný rukopis.
Halloween (1978)
Možná mi to nebudete věřit,ale já se bál víc u druhého pokračování.Tím samozřejmě nechci shazovat význam a důležitost původního díla.Je to dobře natočeno,má to zajímavý vývoj příběhu a patřičný hudební doprovod.Jen malinké zklamání z přehnaného očekávání,ale jinak stylové a tak nemůžu dát méně než plný počet.
Profesionálové (1977) (seriál)
Odzbrojující humor a můj oblíbený tvrďák Bodie v akci.
Přichází Satan! (1976)
Kompaktnější dílo než Vymítač ďábla a hudba,která podkresluje děj je neskutečně mrazivá a působivá.Opravdu intenzivní horor,který i přes své staří působí svěže a moderně.
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
Dobrodružství z dětských let na které se nedá zapomenout.