Recenze (14 183)
Šok (1982)
Líbivý film kvalitně obsazený a spolurežírovaný samotným Delonem, v němž je všechno špatně.
Manslaughter (1922)
Lydia, bohatá dívka řádí na silnici rychlou jízdou a v interiéru opileckými orgiemi a boxem žen (11.minuta), přejede muže, je ve vězení a nakonec se polepší.
Seven Keys to Baldpate (1935)
Film odráží dobové požadavky, dnes už zastaral.
Tarnished Lady (1931)
POSKVRNĚNÁ DÁMA...Pánovitá Nancy, kdysi z majetné rodiny, musí udržovat fasádu prosperity i po otcově smrti. Třebaže miluje spisovatele DeWitta, její matka ji přiměje, aby se vdala za stockbrokera Cravatha, I když jí manžel dělá pomyšlení, je v manželství nešťastná....Nic mimořádného.
Hvězdná hodina (1949)
Solidní válečné drama o problémech technika-alkoholika, který umí zneškodňovat neznámé bomby..
Progres Story 1968 - 2008 (2008) (koncert)
Rocková skupina kvalitní, ale mimo oblast mého zájmu.
Vzteklej pes a Glorie (1993)
Chatrný scénář i režie, výsledek je velmi nudný. Oceňuji jen kvalitní herce.
Wisdom Teeth (2010)
Jeden druhému vytahuje dlooouhou nit z úst, teče krev a nakonec vytáhne....Černohumorné, slabší..
Lily and Jim (1997)
Dvě postavičky se setkávají na prvním rande, hovoří spolu a dívají se krátce na TV. Nepříliš vzrušivé.
Welcome to the Show/Intermission in the Third Dimension/The End of the Show (2003)
Obláčkovití lidé či Popcorni se potkávají...Už ne tak vtipn=.