Recenze (351)
Vlákna (1984) (TV film)
Ja len dúfam že sa nikdy a nikde nenájde taký ..... ktorý by to odpálil.
Černobyl (2019) (seriál)
"Jaký je význam lží?
Divoké historky (2014)
"Gabriel Pasternak"
Cestující v dešti (1970)
Rozkošne chaotický a tak trochu nelogický dej pri ktorom si stále vravím "čo z tohto len bude?" A on sa z toho vykľul veľmi príjemný štvorhviezdičkový filmový zážitok. Piatu hviezdu dávam za Bronsonovu dokonale priesvitnú košeľu.
Resident Evil (2002)
"Modrá je virus, zelená antivirus..."
Dylan Moran: Monster (2004) (TV film)
"You should stay away from your potential. I mean, that is something you should leave absolutely alone! You’ll mess it up! It’s potential, leave it!"
Jméno (2012)
Stačí posadiť zopár dobrých hercov do obývačky, dať im skvelý scenár a o zábavu je postarané.
Black Books (2000) (seriál)
"Whitch one of you bitches wants to dance?"
Priest (1994)
Už si ani nepamätám, kedy som naposledy písala pochvalný komentár, ale tento film si ho jednoznačne zaslúži. Tak ľudsky podaný príbeh životnej dilemy sa často nevidí. Každý, kto prekoná prvotné predsudky, bude odmenený výnimočným filmovým zážitkom.
Vlk z Wall Street (2013)
Asi budem musieť L.DiCapria zaradiť medzi svojich obľúbených hercov.