Poslední recenze (497)
Hellboy: Královna krve (2019)
Chápu, že tohle asi není film pro každýho, ale to hodnocení tady je těžce nefér.. velká škoda, že se s největší pravděpodobností druhýho dílu jen tak nedočkáme. P.S.: Zahraju si tak trochu na Sibylu a tipnu si, že za pár let z toho bude kultovka jako prase..
Narcos (2015) (seriál)
Po druhé sérii musím dát pátou hvězdu.. naprosto mistrovsky zvládnuté vyprávění příběhu tohoto ne až tak dobráckého Robina Hooda.
Chlapectví (2014)
Teda.. to muselo dát příšernou práci.... přitom taková blbost, co?
Poslední deníček (9)
Toshiro Mifune
Real last samurai...