Recenze (211)
Satan přichází (2006)
Moc slabé, moc málo strašideľné..... na druhýkrát už fakt nudné. Nápad je dobrý, ale aj tak ide iba o remake.
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
skvelá ruská fantasy so značne realistickými kulisami, hercami, ktorí nemusia nutne vyzerať americky perfektne. Malo to svoje muchy akou je napríklad koniec, ale inak je to vksutku dobrý film. Sú tam súboje, krv, láska, príbeh a jeden úžasný netopier :-)
Země krásná neznámá (2006) (seriál)
Kam putuje odpad z elektroniky a kto kvôli nemu umiera ? akú cestu prejdú naše rifle, kým dostanú použitý vzhľad.... ako veľmi krásne vyzerá ľudský odpad v moriach a koľko priestoru zaberá? čo všetko nájdete cestou na veľké vrcholy Zeme ?.... toto a ešte veľa ďalšieho sa dozviete.....
Constantine (2005)
Ajhľa, aký nezmyselný žvást. Aspoň, že tam bola pekná židovka a jeden z mála pekných krížencov, ale i tak to bol riadny des..
Kletba bratří Grimmů (2005)
Psychadelická tupá zlátanina....Príklad toho ako človek dozrieva a zlepšuje sa mu vkus, pretože moje prvé dávne hodnotenie tohto filmu bolo iné ako odpad :-D
Král Artuš (2004)
Fuj, to bol blivajz....ja sa už na tieto americké zlátaniny, ktoré poznám z detstva naozaj nemôžem pozerať :-D
La Petite Fadette (2004) (TV film)
Krásny milo plynúci film :-)
Slečna Marplová (2004) (seriál)
Nie som veľký detektívkový fanúšik, ale sfilmované diela od Agathy Christie (a ešte k tomu Vraždy v Midsomeru) ma vždy vedia dostať. Bolo to dobre napísané a je to dobre nakrútené, až tak dobre, že človek je väčšinou v napätí do poslednej chvíle...
Tři slunce (2004)
no skrátka severské filmy bývajú drsné ako život sám .... a tento nie je výnimkou....
Ostrov smrti (2003)
Keď vezmem do úvahy v akých sračkách je vychovávaný priemerný Američan (bohaté dievčatko o to viac), tak Jullianne vôbec nebola blbá. Zrejme vyplávali na povrch dobré gény.