Recenze (23)
Výměna (2008)
Tak nevím. Jestli se tento příběh opravdu stal, pak myslím, že to určitě nebylo tak, jak nám Clint Eastwood vypravuje. A když už bych na to přistoupil, pak nemůžu uvěřit Angelině jako matce. Pro mě je to jen pokus o emoční vydíranou s minimálně třemi natahovanými konci. Naštěstí asi nezbyly peníze natočit konec čtvrtý, tak jsme si ho přečetli v titulcích. Možná je silnější si ten příběh přečíst celý. U filmu mi slza neukápla ani jednou. Škoda.
Skyfall (2012)
Konečně se zrodil Bond. James Bond. První dva díly s Danielem Craigem pro mě pokulhávaly v "bondovských tradicích". Poslední díl konečně nabírá správný směr. I když mám trochu binec v jakési časové smyčce s Q a Moneypenny. Javier Bardem jako vždy luxusní. Ten by mohl hrát třeba kancelářskou sponku a bude to jistě zážitek. Pro mě nejlepší z posledních třech dílů.
Madagaskar 3 (2012)
Ze všech tří dílů rozhodně nejšílenější, nejzábavnější, nejvtipnější... atd. Skvělá jízda. Díky. Pro mě animák roku, možná i 5 let.
Cesty domů (2010) (seriál)
Tak to dopadá, když se pohrdá divákem a štáb to seká, jak Baťa cvičky. Kam se podělo umění?
Zabiják Joe (2011)
Jak se říká "z bláta do louže" a v tomhle případě ještě "z louže do pořádných sraček". Asi tak bych popsal příběh téhle rodinky. No nic naplat. Jsem rád, že někdo napsal divadelní hru o lidském svinstvu a díky za tento film. I ten pes v něm byl úžasný. Všimli jste si, že na Joea vůbec neštěkal a vlastní pánečky by nejradši sežral? :-)
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Kvalitní předloha a silné téma slibují emocemi naplněný filmový zážitek. Ten se bohužel nekoná. Příběh, vyprávěný pohledem dítěte, sklouzává do pouhé povrchnosti. Je to škoda. Souhlasím s POMO, že tento film je vhodný pro ZŠ. Téma druhé světové války z pohledu dítěte je mnohem lépe zpracováno ve filmu Práče. Holocaust pak v Schindlerově seznamu.
Četník ze Saint Tropez (1964)
Nesmrtelná komedie. Mňam mňam mňam. Můžu vidět x-krát. Nášup prosím.
Bitevní loď (2012)
Od filmu, kde jednoho z drsných mariňáků hraje drobná Rihanna, bitevní loď zastavíte na fleku vyhozením kotvy, rakety lítají stylem hozené lahve a svět zachraňují staří veteráni v havajských košilích, nehledejte hluboké myšlenky, umění ani logiku. Chce to velkou bednu, full HD, nadupané dolby digital a mísu popcornu. A budete se bavit královsky.
Austrálie (2008)
Tak já vám nevím. Moulin Rouge jsem nikdy nedokoukal. Není to můj šálek kávy. Austrálii jsem viděl až do konce a to byla asi chyba. Žádný film snad nemá tolik konců a co víc, všechny nadupané emocemi až mi z toho šla hlava kolem. Jedna hvězdička patří Hugh Jackmanovi a druha "karamelovi". Jinak nevím co bych měl víc ocenit. Výtvory obrazové postprodukce jsou kýčovité a umělé jak igelitová taška.
Diktátor (2012)
Na tenhle druh humoru asi musíte mít aladeen, protože pokud máte jen aladeen a nemáte aladeen, pak Vás to nemůže aladeen. A já aladeen zjevně aladeen. Nerozumíte? Pak taky nemáte aladeen a tohle dílko nedokoukáte jako já.