Recenze (92)
Anthropoid (2016)
Doufal jsem, že film bude rozebírat podrobně plánování akce atentátu na Heydricha a místo toho se mě dostalo divadelní představení v bytě u Moravců. Ta čehoangličtina to opravdu našinec nezvládne. To tam prostě nepasuje, ale We are Czechs. We are never surrender!! Tak to mě úplně odrovnalo.
Apokalypsa (1979)
Proč tam museli vsunout poslední část s plukovníkem?Bez posledního dějství bych dal za 4 hvězdy. Takto dávám klasiku 3.
Bitvy starověku (2009) (seriál)
Hodnotím pouze jednou hvězdou za mluvený obsah. Nejhorší bylo neustále se opakující nesmyslné nereálné animace různých šarvátek a bojů.
Black Moon (1975)
Nesnáším filmy, kdy je potřeba se předem zhulit at je to aspon trošičku koukatelné. Naprosté plýtvání filmovým materiálem.
Blood Street (1988)
Všechno špatně. Dlouho jsem neviděl takovej brak.
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Zajímavej příběh Boba Lazara sráží nesmyslné zbytečné psychedelické prostřihy.
Boty plné vody (1976)
Povídka Zelenáči nejlepší a pěkné záběry když padají ze srázu.
Bravo Two Zero - A Question Of Betrayal (2002) (TV film)
Super si pustit tento dokument ihned po filmu a udělat si vlastní úsudek co se tam asi dělo. Vadilo mě, že jsem se ztrácel kdo a co jak vypovídá a to jsem měl díky filmu základní povědomí o hlavních protagonistech. Každopádně z uvedených výpovědí je vidět, že i speciálové jsou jen lidi a dělají stejné chyby jak nadšenci při airsoftu.
Bylo mi devatenáct (1968)
Dvě hvězdy za zajímavý pohled na válku ze strany Německa.
Cesta rajské smrti (1977)
Originální scéna, kdy stahuje pistol mrtvým tělem gangstera.