Recenze (92)
Chlapci a chlapi - Od budíčku do večerky (1988) (epizoda)
Dvě hvězdičky za Rychlého buzeraci.
Chlapci a chlapi - Zelené Vánoce (1988) (epizoda)
Tak v jednom z dílů má nadporučík Ráž problém, že Klouček(Rychlý) dělá díry do terče a v tomto dílu už má problém s tím, že tvrdě, ale po zásluze nahlásí politruk ožralého vojáka. Postava Ráže je v seriálu je opravdu nevyzpytatelná.
Inženýrská odysea - Veletrh (1979) (epizoda)
Vaškova milostná linie tento ale i předchozí díly zabíjí. Pokud jde vždy jen o problémy fabriky tak je díl koukatelný.
Inženýrská odysea - Výměna stráží (1979) (epizoda)
Ing. Voženílek(Jiří Císler) nejlepší postava seriálu.
Japonská eskadra smrti (1984)
Film o pilotech Zero. Bohužel zub času zde zahlodal opravdu hodně, tudíž na efektech je to více než znát. Nicméně v rámci možností jde o vcelku zajímavou podívanou z pohledu druhé strany.
Jason Bourne (2016)
Zaujaly mě nejvíce scény pouličních nepokojů v Řecku, proto pouze 2*.
Jiří Procházka - vědomý bojovník (2020) (TV film)
Na můj vkus až moc filozofické. Dal bych spíš přednost něco se dozvědět více z osobního života, tréninky, zápasy apod...
Jungle Rats (1988)
Ty tmavé scény na VHSce je peklo. Chce to velkou fantazii, aby si člověk představil co se tam vůbec děje. Jinak nejzábavnější postava filmu seržant Ryzo.
Knight Rider - Hadí tlama (1984) (epizoda)
Za zmínku snad stojí první rádoby parkour.
Král a já (1956)
Siamská Chaloupka Strýčka Toma super zvláštní scény.