Recenze (1 779)
Batalon (2015)
Po dlouhé době ruský válečný film,který se už řemeslně zvednul a má nakročeno Vás prostě nenudit.
Kráčející skála 3: Spravedlnost (2007)
U dvojky jsem vařil a u trojky i upekl,jinak by to byla ztráta času......
Kráčející skála 2: Odplata (2007)
Dobře se u toho vaří.....:-D
Boj (2007)
Hvězdně obsazený průměrný akčňák...........
Pád Londýna (2016)
Tři hvězdy za efekty jinak slabota,očekávání se nekonalo.....
Jedna mezi oči (2012)
Oddechovka,alá 80.léta,jíné už to nebude........
Standoff (2016)
Neuvěřitelný brak,začátek vypadal u hrobu slibně,ale pak už přišla jen nuda v baráku...........
Kill Kane (2016)
Náhodou uvidí vraždu,oni mu vyvraždí rodinu a pak příjde jeho pomsta,stokrát obehraný námět.Vinnie , ksicht drsňáka opravdu nezachrání,absolutní céčko...............
Gomora (2014) (seriál)
Realisticky natočený mafiánský seriál Gomora spolu s filmem Suburra mě po dlouhé době bavil.Tento žánr možná skončil posledním dílem Chobotnice,ale není tomu tak.Gomora je o několik tříd výše,má vše, napětí a akci........
Suburra (2015)
Skvělá kriminálka o mafii,výborná hudba.(spolu ze seriálem Gomora) patří od dob Chobotnice k tomu nejlepšímu,co bylo za poslední dobu v tomto žánru natočeno.