Recenze (52)
Zamilovaný profesor (1996)
jedným slovom fuj..nechutná trapošina..plná nechutného vtipu..ktorý vôbec nieje vtipný...
Jana Eyrová (1996)
dobre spracované..ale kniha je kniha...a na tu to nemalo..ale nechýbalo daleko..
Intimní tajemství (2007)
Počkať..takže,to nebolo zo žartu?...
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
..:D ach...celý čas som sa iba smiala...proste predvidatelná kravina plná hysterických ľudí..nesmrtelného hrdinu..a jeho hnusného rozmaznaného syna....Proste posledných 5 min. sa všetko samozrejme vyrieši..a všetci prežijú...nečakané...vyhýbajte sa tomuto filmu tak ďaleko ako sa len dá...
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Je to super..ale škoda že nie reálne...
Modrý Pacifik (1996) (seriál)
debilina o policajtoch na bicykloch...proste hroza
Legenda o sovích strážcích (2010)
Nudné,fádne žiadny poriadny príbeh..zas celé vyvrcholenie v posledných 5 min filmu...drsný boj brat proti bratovi..čo bolo jasné už z prvých 20 min. že ako sa to skončí.... Jediné pozitívum celého filmu je fuckt skvelá grafika a zlatunká malá sovička...toť vše... Už len ten začiatok ma zabil..pozerať sa 10 min. na sovu ktorá grcá a všetky ostatné sovy sú z nej happy..to de sme..:D
Griffinovi (1999) (seriál)
Bláznivý život tak trochu divnéj rodinky kde hlavou rodiny je tak trochu divný Peter...ktorý ma milujúcu manželku, stále nespokojnú dcéru,rockovéjo syna,syna ktorý chce zabiť svoju rodinu..hlavne matku..a inteligentného hovoriaceho psa alkoholika.. Jediná mini mini vec čo k tomu vytknúť je...(neviem či sa to zdalo len mne) menšie vykrádačky simpsonovcou..ale toto je drsnejšie..a drzejšie...a ani si to nevšimnete..
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
BAZINGA! Skvelé obsadenie kde samozrejme vyhráva Schelodon a jeho fantastické stvárnenie niekoho kým by určite v živote nechcel byť...ďalej Penny ktorá sa vždy tak super tvári že všetkému rozumie..jak ja keď mi môj drahý rozpráva o ekonomi..Ďalej chlap ktorý sa bojí žien..a rozpráva sa snimi len keď má vypité...a nezabudnúť na skvelého "lámača" ženských sŕdc a žida Volowiza..a jeho maminku..:D a nad týmto všetkým je Leonard....pán zodpovedný a inteligentný..."ten normálny"... proste seriál tip top...príbehy 5 rozličných ľudí..
Salad Fingers (2004) (seriál)
Proste nechutná psychotina ktorá je maximálne báječná..nemám čo iné dodať...