Recenze (885)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Velkolepá pohádka (akční komediální příběh ) ,která byla dobrá.Už se těším na další pokračování.Záplava dokonalých a plně funkčních triků.Film je určen nejen pro děti , ale i dospělým.Že by tu rostla konkurence pro film Harry Potter?
Mimo zákon (2005)
Taková normální televizní akční kriminálka , která není ničím zajímavá.
Míša - vodní příšerka (2005)
Ten to film je určen spíše pro děti.Obdoba filmu Lochness.Vodní příšerka je tu líp ztvárněna.
Mnichov (2005)
Velmi skvělý film.Jediné co mě mrzí , že nemá český dabing.
Moje krásná čarodějka (2005)
Velice vtipná komedie diky herečce N.Kidman.Jinak po stránce dějové je film velice lacinou záležitostí.Prostě nebýt herečky N.Kidman tak by film nestál ani za jednu hvězdičku.
Mosquito Man (2005)
Děsná hovadinka u které se člověk alespoň zasměje, když už nic jiného. Mosquito Man má krásné dva přední zoubky, škoda jen, že z něho nebyl třeba králík, mohl by je využít ke chroupání mrkve.Asi má Amerika hodně policajtu?
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Burtonovy loutky jsou kouzelné a stejně i svět , který obývají.Velmi vydařená pohádka pro dospělé.Super , super......
Můj velký tlustý nezávislý film (2005)
Nevím , ale nějak jsem se u této komedie nebavila.Asi proto , že to nebyla komedie , ale filmová slátanina.
Nepohodlný (2005)
Skvěle promyšlený scénář a vynikající herecký výkon všech herců.Nepohodlný je skvělý film.Čím víc se film blíží ke konci , tím je pochmurnější a cyničtější.Ostatně jako opravdový život.Mohu jenom doporučit , opravdu je to podívaná se vším všudy.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Možná je tento seriál nic moc,ale pro matky s dětmi a těhotné ženy je to někdy i poučné.Řeší tam někdy věci,které těhotná žena potřebuje vědět.Samotná tématika seriálu mě nebaví.Ty dvě hvězdičky dávám jen za lékařské odbornosti.